Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový výzkum
Měšťanová, Nikola ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je marketingový výzkum spokojenosti zákazníků výdejny s pánskou módou Wayfarer v Brně. Nejdříve jsou v práci uvedeny cíle, kterých má být v práci dosaženo a použité metody k jejich naplnění. Další část definuje teoretická východiska práce. Praktická část práce se zaměřuje na současnou situaci internetového obchodu Wayfarer a výdejny. Pro naplnění cílů práce jsou využity analýzy a vlastní průzkum ve formě dotazníkového šetření. V závěru práce jsou na základě získaných dat navrhnuta opatření pro zlepšení spokojenosti zákazníků s výdejnou.
Marketingový výzkum
Měšťanová, Nikola ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je marketingový výzkum spokojenosti zákazníků výdejny s pánskou módou Wayfarer v Brně. Nejdříve jsou v práci uvedeny cíle, kterých má být v práci dosaženo a použité metody k jejich naplnění. Další část definuje teoretická východiska práce. Praktická část práce se zaměřuje na současnou situaci internetového obchodu Wayfarer a výdejny. Pro naplnění cílů práce jsou využity analýzy a vlastní průzkum ve formě dotazníkového šetření. V závěru práce jsou na základě získaných dat navrhnuta opatření pro zlepšení spokojenosti zákazníků s výdejnou.
Měření spokojenosti zákazníků v Modré pyramidě, stavební spořitelně, a.s.
Pešková, Olga ; Lukšů, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá postupy monitorování a měření spokojenosti zákazníků. Teoretická část obsahuje zásady a postupy doporučované v této činnosti a praktická část obsahuje návrh zavedení měření spokojenosti zákazníků v Modré pyramidě stavební spořitelně, a.s., kde se dosud měření spokojenosti zákazníků neprovádí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.